فیلم Thor: Ragnarok 2017 (ثور: رگنوراک)

پخش آنلاین
  • English Excerpt
خلاصه داستان

پس از رخدادهای انتقام‌جویان: عصر اولتران، ثور بدون چکش خود میولنیر در دنیای دیگر زندانی شده است و در آنجا باید به منظور بازگشت به موقع به آسگارد و جلوگیری از رویداد محتمل الوقوع راگناروک (نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی)، توسط شخصیت بد ذات هلا در یک مبارزه به سبک گلادیاتورها در مقابل دوست قدیمی‌اش هالک قرار گیرد ...

Imprisoned, the almighty Thor finds himself in a lethal gladiatorial contest against the Hulk, his former ally. Thor must fight for survival and race against time to prevent the all-powerful Hela from destroying his home and the Asgardian civilization.

اضافه شدن انکود جدید گلدن پاپکورن (ریلیز D-Z0N3) و ریلیز Tigole اضافه شد 31 خرداد 1398
دانلود
کالکشن
تریلر
لینک های دانلود 480p 720p 1080p 2160p

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 2.84 GB

رزولوشن: 1920×804

انکودر: 30nama

کيفيت: x265 BluRay UHD 2160p

حجم: 50.23 GB

رزولوشن: 3840×2160

انکودر: BluDragon

نسخه: Remux

کيفيت: BluRay 1080p

حجم: 26.70 GB

رزولوشن: 1920×1080

انکودر: EPSiLON

نسخه: Remux

کيفيت: FULL HD BluRay 1080p

حجم: 16.93 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: D-Z0N3

P2P | گلدن پاپکورن | بهترین انکود

کيفيت: BluRay 1080p

حجم: 7.15 GB

رزولوشن: 1920×1080

انکودر: AdiT

کيفيت: BluRay 1080p

حجم: 5.97 GB

رزولوشن: 1920×804

انکودر: AdiT

کيفيت: x265 BluRay 1080p

حجم: 4.72 GB

رزولوشن: 1920x804

انکودر: Tigole

توضیح: 10bit

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 3.51 GB

رزولوشن: 1920×808

انکودر: MkvCage

کيفيت: x265 BluRay 10bit 8CH HDR UHD 2160p

حجم: 3.40 GB

رزولوشن: 3840×2160

انکودر: PSA

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.64 GB

رزولوشن: 1920×808

انکودر: MkvCage

کيفيت: x265 8CH 10bit BluRay 1080p

حجم: 2.18 GB

رزولوشن: 1920×808

انکودر: PSA

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.39 GB

رزولوشن: 1920×1080

انکودر: MkvCage

توضیح: 3D - سه بعدی

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 2.09 GB

رزولوشن: 1920×808

انکودر: Ganool

کيفيت: BrRip 1080p

حجم: 1.98 GB

رزولوشن: 1920×800

انکودر: YIFY

کيفيت: x265 BrRip 1080p

حجم: 1.84 GB

رزولوشن: 1920×808

انکودر: PSA

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 869.00 MB

رزولوشن: 1280×536

انکودر: 30nama

کيفيت: BluRay 720p

حجم: 3.40 GB

رزولوشن: 1280×720

انکودر: AdiT

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.26 GB

رزولوشن: 1280×536

انکودر: MkvCage

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 1.10 GB

رزولوشن: 1280×536

انکودر: Ganool

کيفيت: BrRip 720p

حجم: 954.00 MB

رزولوشن: 1280×534

انکودر: YIFY

کيفيت: x265 BrRip 720p

حجم: 947.00 MB

رزولوشن: 1280×536

انکودر: PSA

کيفيت: BluRay 720p

حجم: 390.00 MB

رزولوشن: 1280×720

انکودر: MkvCage

توضیح: Extra

7.0 Remux Thor 2011

Thor 2011

خلاصه داستان:

«تور» جنگجویی قدرتمند اما متکبر از قلمرو افسانه‌ای «آسگارد» تبعید شده تا در این دنیا همراه انسان‌ها زندگی کند، و از این رو، او به یکی از بهترین مدافعان آن‌ها تبدیل می شود.

6.9 Remux Thor: The Dark World 2013

Thor: The Dark World 2013

خلاصه داستان:

بعد از اینکه «جین فاستر» ( ناتالی پورتمن ) مورد تهدید ساکنان دنیای تاریک «سارتالفیم» قرار می گیرد، «تور» آماده می شود تا به زمین بازگشته و به هر قیمتی از جان او محافظت کند...

ارسال دیدگاه جدید

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.

دیدگاه های ارسال شده

dana پروفایل 16 تیر 1398
پاسخ به دیدگاه

عالی……………….

نمایش دیدگاه
hosein_m99 پروفایل 24 دی 1397
پاسخ به دیدگاه

بهترین توری بود ک دیدم حرف نداشت

نمایش دیدگاه
wolf.shellby پروفایل 24 شهریور 1397
پاسخ به دیدگاه

کاش تویه دهه هشتاد زندگی میکردم کادیلاک شلوار جین سیگار و سینمای واقعی.
ابرقهرمان realy ???

نمایش دیدگاه
Erf_uN پروفایل 31 مرداد 1397
پاسخ به دیدگاه

من جزو طرفداران دنیای سینمایی مارول هستم اما بعضی فیلم ها رو دیگه زیادی تخیلی و به تعبیری بچه گانه درست میکنن..! (مثل نگهبانان کهکشان1 و 2، دکتر استرنج و حالا ثور 3) فیلم های علمی-تخیلی مارول هرچی جلوتر به کاملا تخیلی شدن نزدیک تر میشه که به شخصه دوست ندارم

در مورد داستان هم به نظرم ثور 1 و 2 بهتر بودند.

8/10

نمایش دیدگاه
masoudian پروفایل 19 تیر 1398
پاسخ به دیدگاه

به نظرم دوستانی که به خیلی علمی و تخیلی بودن و کودکانه بودن فیلم های مارول ایراد میگیرن چند تا از فیلم های کمپانی دی سی رو ببینن البته به جز سوپر من و بت من بعد نظرشون و درباره خیلی علمی تخیلی و کودکانه بنویسن

نمایش دیدگاه
akbar30bill پروفایل 18 خرداد 1397
پاسخ به دیدگاه

این فیلم حتی از هالک ۱ و ۲ هم بد تر بود نه صبر کن هالک واقعا بد نبود واقعا به جز جنبه کمدی هیچی دیگه نداره و برای من که این همه مدت از تور/ثور/طور ۲ تا الان منتظرشم نا امید کننده بود واقعا با این داستانی که داشت باید یکی از اپیکEPIC ترین فیلم هاش میبود

نمایش دیدگاه
Aras19 پروفایل 5 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

این قسمتش زیاد خوب نبود ولی من فیلم های مارول رو از دی سی بیشتر میپسندم تو دی سی وقتی قدرت ماورایی داشته باشی از همه قویتری برای مثال بتمن چون قدرت ماورایی نداره عملن هیچ کاری نمیتونه بکنه ولی تو مارول اینطور نیست

نمایش دیدگاه
Abbas.abd_513 پروفایل 3 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

عالیه حتما ببینید جلوه های ویژه این فیلم عالی هستند

نمایش دیدگاه
nima_nima_me پروفایل 1 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

فیلمی از کارگردان فانتزی و کمدی تایکا وایتیتی که باعث شد شخصیت ثور رو یکجور دیگه ببینیم و به علاقمون نسبت به این شخصیت اضافه کرد…
بدون شک بهترین هالکی که تا بحال به تصویر کشیده شده هالک این فیلمه که در حین خندیدن بهش براش یک حس خاصی هم پیدا میکنی و کم کم درکش میکنی!
فیلم خیلی خوبی بود که به بهترین نحو فاز سوم دنیای اونجرز رو به سمت “infinity war part 1” هدایت کرد…
واقعا ارزش دیدن داره

نمایش دیدگاه
miladvakili77 پروفایل 19 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

نسبت به قسمت یک و دو ثور خوبه ولی عالی نیست می‌تونه بهتر بشه

نمایش دیدگاه
amirreza.jj پروفایل 18 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

فیلم خوبی بود و مهمترین امتیازش اینه که جریان فیلم خسته کننده نیست . البته چند مورد سوتی داشت ( از جمله قسمتی که ثور با هلا میجنگید ) .جلوه های ویژه حرف نداشت . حیف شد که ثور پتکش رو از دست داد 🙁 البته یه جایی خوندم که تو کمیک بوک ها اشاره شده که هلا از نابودی آزگارد جان سالم به در میبره و با بقایای آزگارد یه پتک مثل پتک ثور میسازه و دوباره سراغ ثور میره /: …) ولی فیلمای مارول دچار یه اشکال شدن که رفته رفته غیر منطقی تر میشن . خدا میدونه اونجرز 3 چه خبره …

نمایش دیدگاه
Mohamad9372 پروفایل 17 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

قسمت یک و دو ی فیلم بهتر بود.
چرا کمدیش کردن؟! بیشتر مسخره بازیه تا کمدی.
در کل فیلم خسته کننده ای بود.

نمایش دیدگاه
You پروفایل 5 خرداد 1397
پاسخ به دیدگاه

بازم خوب بود ولي يك و دوش قسمت هاي بهتري داره ولي سه ش هم خوبه

نمایش دیدگاه
MammaD پروفایل 25 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

ثور اصلا کالکشن نداره عزیز من شما باید فیلمای مارول رو از آیرون من 2008 شروع کنی ببینی تا اینکه برسی به این فیلم که فیلم 17 هست. کل اینا کالکشن مارول یا اونجرز هستن. هرکدومو جدا نمیشه دید

نمایش دیدگاه
Tirexkhan پروفایل 17 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

کالکشن ثور ناهماهنگ ترین کالکشنیه که دیدم اصلا ثور 1 سبک فیلمبرداری کج و زاویه دار بود محیط ها زمین تا آسمون با ثور سه فرق میکنه انگار هرکدوم رو یه کارگردان به سلیقه خودش درست کرده کاپیتان آمریکاها خیلی هماهنگن نگهبانان کهکشان ها اونجرزها هماهنگن ولی ثور ها!!!

نمایش دیدگاه
absurd_hero پروفایل 19 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

و اینکه گفت اگه خوشتون نیومد میتونید بازيگر دیگه ای رو جایگزین من کنید… رسما قاط زده شوخ طبع باشه ?

نمایش دیدگاه
absurd_hero پروفایل 19 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

خب خودش توضيح داد داخل یک برنامه تلوزیونی …گفت میخواد شوخ طبعی خودشو توی این شخصیت ثور بیاره. چون فکر میکنه خیلی خشک و بی جانه اونجوری… و همه هم موافقت کردن باهاش

نمایش دیدگاه
Tirexkhan پروفایل 17 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

نمیدونم چی بگم اکثر چیزاییکه گفتی درست بود ولی خب سه وجه اصلی سینما موسیقی و دوربین و داستانه. فیلمی که دو وجه از سه تا رو داشته باشه ارزش چند بار دیدنو هم داره… من فیلم میبینم دنبال اشکال نمیگردم ولی اگه از نظر اشکالاتم بررسی کنی حداقل اشکالات مارول از دی سی کم تره! الان شما بگو تو چند سال اخیر بین فیلم هایی که جلوه های ویژه رکن اصلیشونه کدوم کمپانی حرف اول رو میزنه؟ سری فیلم های معرکه ایکس من یا همین مارول کمیکس همیشه حرف اولو تو باکس آفیس میزنند…
یه موقع میگیم فیلم جذاب و قشنگیه ولی یه نقص هایی تو سناریو داره
یه موقع میگیم ارزش دیدنم نداره! حیف وقت

من فقط میگم مارول تو گروه دوم نیست!
هم دوربین هم شخصیت پردازی هم جلوه های ویژه هم تدوین ، هم موسیقی و هم داستان و هم طنز پردازی عالین و روند داستان هم کند نیست و جون میده برا سینما(هرچند تو ایران ازین سعادتا نداریم) اکثر اشکالاتی که گفتی رو داره
یه اشکال خیلی بزرگی که تو مارول و دی سی و امثالها است:
مثلا تو ایرون من 1 تونی میره میره یه شهر دیگه همه عربی و… حرف میزنند اونوقت طرف از یه کهکشان دیگه میاد انگلیسی حرف میزنه خیلی مسخرست
مارول نسبت به رقیباش بی اشکال ترو منطقی تر و جذاب تره تازه مارول فعال ترم هست دی سی امسال اکوامن رو میده مارول هشتا کمیک با اینهمه اشکال باطنی!
پس اگه مارول بزاریم کنار چی ببینیم!
اونم وقتی داریم به اونجرز اینفینیتی وار نزدیک میشیم

مارول به هیچ وجه بی اشکال نیست ولی بهترینه تا بحال
وقتی قراره کمیک ببینی رو سرگرم شدن تمرکز کن اونوقت ویژگی های دیگه بیشتر خودشونو نشون میدن
اونوقت جاستیس لیگ و تور 3 قشنگن
ولی جاستیس لیگ هیچی تور 3 نیست
ظاهرا هدف تو از کمیک دیدن نقد کردنه!!!

البته از حق نگذریم تحلیلاتو خوندم خیلی خوشم اومد

نمایش دیدگاه
the_unique_man پروفایل 2 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

یه فیلم به معنای واقعی تمام عیار.فیلمی که از دیدنش دو ساعت لذت می برید و متوجه گذر زمان نمی شید.
خیلی وقت بود فیلم به این خوبی ندیده بودم. این فیلم حتماً پیشنهاد میشه.نگران کامنت های منفی نباشید بالاخره هر فیلم موفقی یه سری ناموافق داره (DC fans).

نمایش دیدگاه
NewGuardian پروفایل 3 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

دو تا اشتباه بزرگ:
1 – اینکه فکر میکنید چون از فیلم خوشتون اومده همه بدون استثناء باید خوششون بیاد
2 – هر کس که از فیلم انتقاد کنه یا نسبت بهش ابراز نفرت کنه لزوما طرفدار دی سی عه
سعی کنید بدون جو دادن های الکی خودتون رو موجه جلوه بدین

نمایش دیدگاه
the_unique_man پروفایل 4 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

نیازی به جو دادن الکی نیس نمرات خوب فیلم، فروشش و نقدهای مثبت فیلم گویای همه چیز هست.

نمایش دیدگاه
NewGuardian پروفایل 6 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

شما اینجا دارید یک فاکتور مهم رو جا میندازید:
علایق و سلایق شخصی افراد
خب طرف خوشش نیومده
باید به زور تظاهر کنه فیلمو دوست داشته چون نقد هاش مثبت بودن و فروشش بالا بوده؟
نمره منتقدین به هیچ وجه ملاک خوبی برای قضاوت خوبی یا بدی یک فیلم نیست چون تا حالا در حق فیلم های خوب زیادی اجحاف شده ولی اون فیلم ها به واسطه حمایت مخاطبین و طرفداران تونستن به مرور زمان توسط عوام درک بشن و به جایگاه واقعیشون برسن مثل بلید رانر یا فایت کلاب
مخصوصا منتقدین امروز که اکثرا یک عده خبرنگار و وبلاگ نویس هستن و بیشتر سعی میکنن نظرات شخصیشونو بیان کنن تا نقد
فروش رو هم که ترانسفورزم داره ولی دلیل نمیشه لزوما فیلم خوبی باشه
من خودم از این فیلم لذت بردم چون بالاخره تونست بعد مدت ها مارول رو از یکنواختی دربیاره برای من
هر چند تعدد جوک ها و گاهی اوقات بی جا بودنشون این فیلم رو که قرار بود افسانه دارک و حماسی راگناروک رو به روی پرده بیاره تبدیل به یک فیلم کمدی کرد و همچنین شخصیت سرتر رو که از با ابهت ترین ویلن های ثوره رو به گند کشید اما در کل تجربه متفاوت، لذت بخش و قابل تحسینی بود بخصوص به لحاظ فنی
ولی این که از همه انتظار داشته باشیم موافق ما نظر بدن و به هر نظر مخالفی یورش ببریم و بدتر از اون برچسب دی سی فن بودن بهشون بزنیم حرکت کودکانه ایه

نمایش دیدگاه
mehdi30nama68 پروفایل 1 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

به گفته بازیگران ومنتقدان بزرگ امریکا فیلمهای ابر قهرمانی به شدت سلیقه مخاطبان امریکا پایین اورده و از سینمای واقعی دور کرده وفقط اتکا به جلوه های ویژه داره و خبری از هنر سینما در این فیلما نیست امیدوارم مردم ایران گرفتار این سینمای سطح پایین و سطحی نشن

نمایش دیدگاه
AMIN 12 پروفایل 1 اسفند 1396 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

آقا من اصلا کاری به کار کمیکو و کارگردانایی مث نولان ندارم فیلمو باید درست حسابی ساخت
آخه شما برین نبرد هلا با تور رو آخر فیلم نگا کنین
ببینید چند بار هلا زدش آخر سر تور هیچیش نبود
فقط لباسش سوراخ بود خب لعنتیا ما که بز نیستیم فقط نگا کنیم د لااقل تور میفتاد دوتا اخ و اوخ میکرد
بعد چشماشو از دست داد انگار نه انگار هلا بهش گفت بابات این کارو کرده اون کارو کرده تور اصلا یه بارم تو فیلم شک نکرد که خب این چی میگه بابا هلا چی میگه واقعیت داره؟؟
آخر سرم معلوم نشد کی آزادش کرده واسه چی آزادش کرده اودین تو نروژ چه غلطی میکرد دکتر استرنج از کجا میشناختش اصلا لوکی چرا داره راحت تو خیابونای آمریکا میگرده درحالی که همه تور رو میشناسن اما کسی که نزدیک ۸۰ نفر ادمو کشت و یه لشگر رو روونه نیویورک کرد نمیشناسن
اصلا میدونی چیه حالم دیگه از مارول بهم خورد
برید انتقام جویان یک رو نگا کنین بعد برین دو رو نگاکنین
برید محافظینه یک رو نگا کنین بعد دورو نگا کنین
حالتون بهم میخوره از اینکه چقد پسرفت کردن
اونم از راتن تومیتوز بهش داده ۹۲ ؟؟؟؟ واقعا ۹۲ اگه اون مشکلاتی که من گفتم هر کدوم یک نمره فرض کنیم از این نمره کم تر میشه لعنتیا کجا رو نگا میکینین نمره میدین؟؟
خلاصه بگم عاشق مارول بودم ولی الان ….

نمایش دیدگاه
¤¤¤ پروفایل 26 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

بخشی از حفره‌های داستانی که مطرح شده، به جا و قابل قبوله. از طرفی بخشی از موارد هم قابل پاسخ‌گویی که پرواضح چون من حافظه‌ام یاری نمی‌ده، ادعایی در این زمینه ندارم.
امّا مطلب اساسی اینه که نباید «مطلق، تک‌بُعدی و بسته» به این مدل فیلم‌ها نگاه کرد. باید منطق سینمایی و منطق به معنای عام رو از هم جدا کرد. دنیای کمیک پشتوانه «علمی» نداره و چیزی که مطرح می‌شه به عنوان پشتوانه علمی، درواقع «شبه علم» هستش امّا این دلیل نمی‌شه یک فیلم رو به جهت علمی نبودن و یا منطقی نبودن، ضعیف بدونیم. مثلاً اگه شخصیت لئون تو فیلم Léon: The Professional برمی‌گرده چپ و راست نیروهای ویژه پلیس رو رَنده می‌کنه، خُب از زاویه منطق عام این موضوع منطقی نیست و چاخان به‌نظر می‌رسه امّا به هر حال از منطق سینمایی تبعیت می‌کنه. چون در هنگام شخصیت‌پردازی این اسکیل بهش تخصیص داده شده. ولی اگه لئون که یک انسان و یک قاتل حرفه‌ای بود، بعد یهو پرواز می‌کرد؛ دیگه منطق سینمایی هم کفاف نمی‌داد چون تو شخصیت‌پردازی لئون یک انسانه!
از طرفی خیلی از مواردی که به عنوان حفره تو فیلم‌های مختلف مطرح می‌شه از سمت بیننده‌ها هم به همین منطق سینمایی مربوطه. مثلاً یک سکانس رو در نظر بگیرید که نگهبان یکی از درب‌های یک زندان فوق امنیتی خوابش می‌بره و از طرفی دوربین هم چندروزه کار نمی‌کنه و قراره آخر هفته درست بشه، بعد همین موضوع باعث می‌شه چندنفر نفوذ کنن و یکی از کرکترهای داستان فراری داده بشه. ایراد گرفته می‌شه که چطور یک نگهبان زندان فوق امنیتی خوابش می‌بره و چطور تو همچین زندانی برای یکی از درب‌ها فقط یک دوربین کار گذاشته شده و همونم خرابه و هنوز درست نشده! خُب پاسخ ساده، کوتاه و روشنه: اگه چنین نمی‌شد این داستان اصلاً فیلم نمی‌شد!
سینما میاد حالت‌ها و وضعیت‌هایی رو از زندگی روزمره و یا زندگی خیالی «انتخاب» می‌کنه و به تصویر می‌کشه. قرار نیست حتماً اون وضعیت مطابق نظر ما باشه و قرار هم نیست منطقی باشه. البته بازم می‌گم خیلی از حفره‌ها واقعا مطرحه امّا بستگی داره به دیدگاه شما. من خودم خیلی رو حفره‌های داستانی زوم هستم امّا بستگی به ژانر، میزان لذت و کیفیت ساخت فیلمی داره که می‌بینم. برای برخی از فیلم‌ها ارزش نداره دنبال حفره باشی. به جهت سرگرمی اومدی دو ساعت تصویر اکشن و خوش‌لعاب ببینی، دیگه نمی‌خواد زیاد سخت بگیری. تحمل حفره تو یک اثر درام یا اندیشمندانه برای من می‌تونه آزاردهنده باشه امّا برای این ژانر فیلم‌ها دیگه حفره جزء ثابت قضیه‌اس.

نمایش دیدگاه
AMIN 12 پروفایل 15 اردیبهشت 1397
پاسخ به دیدگاه

راستش من قبول ندارم چیزایی که من گفتم خیلی راحت کارگردان یا نویسنده فیلم میتونست به قول شما به منطق عام نزدیکش کنه و اینکه شما میگی خیلی از فیلما به این صورت هستن خب سطح پایینن
الان شما لئون رو مثال زدی من اون لحظه ای که دختر بچه از لئون خواست که بهش تیر اندازی یاد بده اما لئون قبول نکرد با تفنگ به بیرون شلیک کرد میدونی چی شد ؟ اومدم بیرون
خدا شاهده هنوز تو کامپیوترمه اما نمیتونم نگاش کنم چرا ؟ خب مسخرس چرا باید یه بچه همچین کاری بکنه ؟ اون چه شهر بیدرو پیکری که راحت میشه از پنجرش شلیک کرد به سمت بیرون ؟
بذار یه مثال از مارول بزنم هنوز که هنوزه دی سی فنا مردن لشگر چیتاوری بعد بمبی که مرداهنی روونه سفینشون کرد انتقام جویانه یکو مسخره میکنن
خب ینی یکی موقع ساخت این فیلم نبود بگه اخه چرا باید بمیرن وقتی سفینشون منفجر میشه ؟ بابا لعنتیا انتن گوشی نیستش که دکل خراب شه انتنم بپره یه نو موجوده جون داره خب میذاشتی زنده بمونن بعد شیلد میومد و عملیات پاک سازی انجام میشد همینم میشد داستان چند قسمت تو ماموران شیلد که البته اونجا هم بود که فک کنم خود مامور کولسون با خون همونا دوباره زنده شد خب وقتی میتونی عین ادم بسازن چرا نساختن ؟
اینطوری میگم حالا شما بگو من سخت گیرم اما اینم بگم خودمم زیاد خوشم نمیاد ولی چیکارکنم اینطوریم حس میکنم اون شخصی که فیلمو ساخته واسه بیننده هاش ارزش قائل نبوده واسه همینه از کل فیلمای هندی فقط سه احمقو پی کی رو دیدم چون فیلم درست حسابی بودن ارزش داشتن نه فقط اهنگو و اکشنو این مسخره بازیا واسه همینه که تو مارول سریال دردویل رو بیشتر از حتی فیلماش ترجیح میدم چون واقعیه با عقل جور درمیاد کسی که ساختتش برای تو بیننده ارزش قائل شده که امید وارم فصل سه که میخواد بیاد هم همین طوری باشه
خلاصه کلام فیلمای مارول کاپیتان امریکا دو محافظین یک و انتقام جویان یک بقیه مضخرف

نمایش دیدگاه
Tirexkhan پروفایل 4 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

استدلال هات بد نیست مخصوصا راجب لوکی که اونم قابل پاسخه ولی به هیچ وجه مطلب آخرتو قبول ندارم! نگهبانان کهکشان 2 واقعا فوق العاده بود بهترین مارول برای من برعکس یک اش که خیلی برام خسته کننده بود ولی اونم به وقتش لازم و قشنگه
اونجرز دو من خیلی باهاش حال کردم خیلییییییی من تا دو سال حال نداشتم اونجرز دو رو ببینم فقط بخاطر چرت بودن یکش! ولی وقتی دیدم یکشم برام جذاب شد
فرق مارول و دی سی اینه که پشت تخیلات مارول اون شیش تا سنگ ابدیته که تو نگاه اول کاملا تخیلیه ولی دقت که کنی پشت هر فیلمش صد تا منطق و فلسفه خوابیده که همرو میشه با علم توجيح کرد مثلا اونجرز دو(هوش مصنوعی و… با پشتوانه سنگ ذهن ) و دکتر استرنج(جادو و متافیزیک و… با پشتوانه سنگ زمان) … ولی دی سی هیچ منطقی تو تخیلاتش نیست ممکنه از نظر داستانی قشنگ باشه مثل واندروومن که خیلی خوب بود ولی هیچی به دانسته هات اضافه نمیکرد
شما که میگین تور 3 باعث شده حالتون از مارول بهم بخوره
باید تو مرحله اول یاد بگیرین چطور از فیلم لذت ببرین من چهار دفست که تور 3 رو دیدم
چرا؟
1.موسیقی متن دوست داشتنیش مخصوصا اون تیکه اول فیلم( بعد از اینکه نگهبان دروازه که جای هایمدال اومده میگه :دخترا شما برای پیشواز اومدین) اونوقت میزنه تور راگناروک.
2.جواب بعض فرضیه هام راجب چکش تور رو داد(مثلا تو دقایق اولیه چکش رو گذاشت تو دهن اژدها اژدها رو چسبوند رو زمین) یا چکش دقیقا برای تور چیکار میکنه(دیالوگش با مرد سنگی که میگه یعنی چکش تو رو میروند؟) یا حتی اینکه چکششو میشه نابود کرد با…
3.خیلی از طنزای مارول مخصوصا این فیلم کاملا روانشناسی و علمیه و خلاصه جوک نیست مثلا باز اول فیلم وقتی دروازه باز شد سر اژدها هم قطع شد بعد اول سر رو زمین سر خورد ثابت که شد چشماش هم حرکت کرد… یا اون تیکه که بنر از سفینه پرید پایین مثل تاپاله افتاد جلوی گرگه این تیکه خیلی خنده داره ولی واقعی. تو فرض کن قرار بود این فیلم فان نباشه فقط حماسه باشه؟ بنر چیکار میکرد؟ مثلا رو هوا رنگش سبز میشد یه موزیک حماسی میزد میفتاد دقیقا رو گرگ بعد عین اسب رامش میکرد؟…! (از این کارا دی سی زیاد میکنه)
4.هالک لخت شد برای تور
5.من قبلا فکر میکردم بنر سبز و وحشی بشه میشه هالک نمیدونستم کلا یه شخص دیگس تو فیلمای قبلی همیشه بنر چند دقیقه هالک میشد یه وحشی تمام عیار… اما الان نشون دو سال هالک بوده حالا میتونست حرف بزنه نتونست حموم بره لباس عوض کنه حرف گوش کنه انگار قبل از این تو بنر زندانی بود عین یه بچه خرابكار بی سواد حرف گوش نکن
6.دکتر استرنج رو نشون داد
7.یارو با دو تا تفنگ خودشو آخر فدای آزگارد کرد
8.ازگارد به مکان نیست به مردمه
و…….
این فیلم دقیقه به دقیقش هیجان و معنا داشت اونوقت تو حالت از مارول بهم میخوره با این فیلم؟ میدونم سلیقه ها فرق میکنه ولی نه دیگه انقد!!!

نمایش دیدگاه
AMIN 12 پروفایل 6 اسفند 1396 حاوی اسپویل
پاسخ به دیدگاه

نگهبانان دو خوب بود؟؟ یه سوال
مگه مانتیس همه چیزو نمیدونست؟؟ چرا بعد اینکه ایگو رو خوابوند به نگهبانان نگفت قضیه چیه؟؟
بعدش مگه ایگو در اصل اون مغز داخل سیاره نبود؟؟
پس چطور نفهمید یکی روش بمب گذاشته نرفت سمتشو گروت و بمبو پرت کنه بیرون بفرما سوتی از این بزرگتر حالا انتقام جویان ۲
میشه بگی این چه چیزه مسخره ای بود رباتی که میتونه اینترنتو و حساب های بانکی رو کنترل کنه خوب اونطوری که فیلم درجا تموم میشه میدونی چرا چون تموم پول ثروتمندانو میتونست ورداره مخصوصا استارک اینطوری اقتصاد دنیا از هم میپاشید و خیلی راحت میتونست با یک بمب اتم بزنه دنیارو نابود کنه
اما نویسنده باخودش فک کرد این خیلی مسخره میشه یه کاری کنم آلترون نمایش دوست داره پس ایده شهاب سنگو سوکوویا اومد براتون اشنا نیست؟؟
دقیقا کپیه ایده لوکیه که اونم نمایش میخواست توی نیویورک اجرا کنه که اونجا استارک فهمید اینجا هم بنر داستان تکراری
حالا جالب میدونی چیه آلترون جان میتونه حساب های بانکی رو کنترل کنه از همه گیز ایکی ثانیه باخبر بشه ولی نمیتونه ورونیکا تو فضارو پیدا کنه یا لباس مرداهنی رو از کار بندازه
ایده تکراری دیگه هم بازم اینه تو انتقام جویان یک هالک بود که میخواست نقشه لوکیرو پیش ببره اینجا هم دقیقا همون اتفاق افتاد یه ایده تکراریه دیگه
بله مشکل اینه که فقط به جوک های مسقره و اهنگ توجه میکنیم تازه جالبترشم اینه اهنگ های مارول اورجینالم نیستن گلچین بهترین اهنگای قدیم هستن مخصوصا نگهبانان که از نظر من اشکالی نداره
با فلسفه مارول هم موافقم باهات اما دیگه مارول فیلماش اینطوری نیست یه مثال میزنم
توی ماموران شیلد یه شخصیت هایدرایی بود که اخر فیلم انتقام جویان یک تو مانیتور هایی که فیوری داشت باهشون حرف میزد دیدیم اما هیشکی نمیدونست قضیه چیه !!! بمب اتمی که به سمت نیویورک رفت رو هیشمی نفهمید چرا پرتاب شده اما من وقتی ماموران شیلد رو دیدم با این شخصیت تازه اشنا و بعد دوسال گذشت از فیلم انتقام جویان یک تازه فهمیدم که اون موشک به دستور این شخص در هایدرا و به اصرار برنامه زولا بود که اونم تو فیلم کاپیتان امریکا دو باهاش اشنا شدیم بود قضیه از این قرار بود که زولا میفهمه که استارک و بنر و بقیه انتقام جویان که تهدید بزرگی واسه هایدرا بودن مخصوصا بنر که اسمشم تو کاپیتان امریکا دو برده شد تو نیویورکن و از اونطرف چیتاری داره نیویورک رو میگیره بهترین فرصت برای ازبین بردن چیتاری و نجات دنیا و انتقام جویان برای حکمرانی بر دنیا
بله به این میگن فیلم بعد دوسالو دیدن کاپیتان امریکا و سریال ماموران شیلد دهنم کف کرده بود و گفتم این چیه؟؟
اما الان چی یه مشت عروسک خیمه شب بازیو قهرمان بازیای مسخره شرور بی هدف
واسه این بدم اومده و اینم فقط واسه تور نیست
تور دنیای تاریک سوتی بزرگ!! اگه سنگ واقعیت میتونه کل جهان رو تاریک کنه پس چرا تانوس اول دنبال اون نرفت؟؟
کاپیتان امریکا جنگ داخلی کدوم سرباز کودنی وقتی کارش انجام میده خیلی راحت میاد جلو دوربین تا چهرش مشخص بشه؟؟ بعدشم یه سرباز خوب میدونه باید کجارو واسه قتل انتخاب کنه
نکته بعدی به نظرتون عجیب نیست که یه جت با قابلیت محو شدن تو فرودگاه المانه؟؟ حالا گریم هست حالا چرا کاپیتان رفت سراغ اون خب میخواست مخفیانه بره تا لب مرز روسیه نفهمه دیگه
خب پس چرا اول رفت سمت هلی کوپتر؟؟ اصلا چرا مرد اهنی نزد اون جتو از کار ننداخت به جا اینکه بره با مرد مورچه ای مبارزه کنه اخ ببخشید مرد غول
دکتر استرنج کدوم خری سنگ بینهایت رو میزاره اون وسط سالن به امان خدا؟؟
چرا اصلا دکتر استرنج وقتی فهمید سنگ سنگ زمانه دستاشو درست نکرد؟؟ اگه میگی عواقب داشت اخر سر که این کارو کرد!!!
چرا کاسیلیوس خود کتاب رو ورنداشت چرا فقط چند ص رو برداشت حوصله نداشت؟؟
تازه تو تین فیلم ما فهمیدیم که تو دنیای تاریکم اکسیژن وجود داره!!
و تور راگنوراک که چندتا شو گفتم بازم میگم
هلا چطوری اومد سراغ تور و لوکی؟؟
یادتونه؟؟ دروازه ای سبز رنگ فضایی
مث ورود تانوس به تو تریلر انتقام جویان قضیه چیه؟؟ چرا وقتی ساتار داشت میکشتش واسه خودش درست نکرد تا فرار کنه؟؟
چطور میشه موقع فرار لوکی زودتر و به سمت راست پرتاب میشه و تور دیرتر و به سمت چپ اما هردو سر از یه سیاره در میارن؟؟
اصلا چطور تور نمرد؟؟ بابا لامصبا تانوسم از فضا ول منین بخوره به یه سیاره میمیره تور جای خود دارد
نکته بعدی سربازایی که دوست تور بودن و همیشه باهاش بودن هلا رو نمیشناختن چطور؟؟ مگه واسه چند سال پیشه قضیه
اصلا چرا هلا از همون اول شمشیرو ورنداشت؟؟
مشمل میدونی چیه مشکل الان مارول اینه که داستاناش اونقدر مسخره شده که نمیتونه ادامه پیدا کنه اینو بخونین میفهمین
انتقام جویان دو استارک این صدای چیه اه برق چرا رفت !! اه اون موشمه داره میاد سمته ما اه نه ورونیکا ست فک کنم قضیه چیه جتو اماده کنین
قربان جت منفجر شده استارک لباستو بپوش باشه الان جارویس جااااارووویس
نگهبانان کهکشان مانتیس هی فرار کنین اون دروغ میگه کوئیل بابای تو یه ….
دکتر استرنج سنگ زمان اخیش این از دستم اینم از پولایی که خرج کردم اینم … خب خداحافظ
خلاصه من که دیگه با این فیلما مث قبل حال نمیکنم هرکی یه جور دوست داره از ما که گذشت به نظر من اگه مارول تمرکزشو رو زمین میذاشت و با مردعنکبوتیو مرد اهنی هالو و … داستانای بهتری میساختو اونورم پونیشر و دردویلو اینارو میاورد به انتقام جویان شک نکنین جذابیتش خیلی بیشتر با منطق خیلی منطبق تر و جدالشون با هایدرا خیلی قشنگ ترو میشد یه نگا بندازین سریال دردویل و کاپیتان امریما دو مرد اهنی یک بهتر بودن یا این جنگولک بازیا؟؟؟ ببخشید خستتون کردم زیاد نوشتم البته اگه تا اینجا خونده باشی که واقعا دمت گرم خدا کنه روزی برسه که کشور ماهم یه قهرمان داشته و سریالشم درست بشه
هرچند قهرمان زیاد داریم اریو برزن و رستمو وووووو خیلی دیگه که از اون قهرمانای پوشالی هالیوود بهتره اما کو توجه اونا قهرمانای پوشالیشون به اینجا رسیده ما هنوزم که که داریم سی بیت شعرشو نو تو کتاب درسی میخونیم همونم حوصله نداریم هیی

نمایش دیدگاه
AK-47 پروفایل 6 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

کامل دیدگاهت رو خوندم … خیلی جالب بود و با بیشترش موافقم
خسته نباشی

نمایش دیدگاه
Mohammad8136 پروفایل 30 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

اونایی که دنبال شخصیت سازی بودن از همون اول باید توقعشون رو میوردن پایین این فیلم بیشتر جنبه آماده سازی برایاونجرز بود و اخرش هم که لوکی مکعب کیهانی رو برداشت
درواقع بیشتر فیلم جنبه طنز رو وارد کار کرده بود من خداییش از اون مرد سنگی خیلی خوشم اومد کاش بیشتر بزارنش تو فیلمای مارول

نمایش دیدگاه
ESajad پروفایل 30 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

شخصیت سازی این فیلم کلا خوب نبود نه هالک درست حسابی بود نه ثور نه والکیری بدتر از همه انتخاب کین لانشت خیلی بد بود این بدترین ثوری بود که دیدم
اینقدر از هیلا می ترسیدن هیچ کاری نکری در واقع هیچ قدرت خاصی نداشت خیلی راحت شکست خورد
جلوه های ویژه این قسمت هم اصلا خوب نبود داستان فیلم اصلا خوب نبود خیلی ابکی بود
یک فیلم در این وقتی عالی در بیاد که هم جلوه های ویژه،شخصیت سازی خوبی داشته باشه اگر هم فیلمنامه ضعف داشته باشه میشد چشم پوشی کرد
اینجا سکانس اکشن و پرهزینه مهمه از یک بلاک باستر اینارو می خوان تمام شخصیت های این قسمت سردرگم بودن
یک سری اینده نداشتند یک سری که جدید بودن گذشته نداشتند مثل هلا و والکیری فقط یک هو میان به اودین ربطش میدن میرن یا ساتور
شخصیت پردازی خوبی نداشتند فیلمنامه خیلی اضافات داشت از خیلی چیزها هم به راحتی گذشتند
چه قدر منتظر نبرد هالک و ثور بودم اصلا قابل قبول نبود تمام جذابیت فیلم این حادثه و هلا بود که هردو الکی از اب در اومدن
شخصیت گرند مستر فوق العاده الکی بود در واقه کمدی بودن بیش از حد این فلیم رو خراب کرد
اگر سکانس های نبرد هالک و ثور رو بیشتر کار میکردن یا سکانس نبرد هالک با گرگ هلا رو خوب از کار در می اوردن خیلی خوب می شد
البته کارگردانی این چنین فیلم هایی رو به هرکسی نباید بدن چون در اوردن این جور فیلم ها کار هرکسی نیست
مثلا همین کارگردان تایکا وایتیتی در حد این فیلم نبود ثور قسمت یکش خیلی بهتر بود
این فیلم فقط یک تریلر فوق العاده داشت وبیشتر از تریلرش نبود …

نمایش دیدگاه
Jack Sparrow پروفایل 29 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

من فقط امیدوارم دوباره کریستوفر نولان یک بار دیگه یه فیلم ابرقهرمانی (مخصوصاً از سری بتمن) درست کنه تا دوباره راه رو در ساخت فیلم های ابرقهرمانی برای برخی مشخص کنه …. انقدر این فیلم های ابرقهرمانی داستانشون تکراری و مشابه همدیگه شده (به خصوص در طی این هفت هشت سال اخیر) که به سختی میشه داستان هاشون رو از هم تمایز داد و تفاوتی بینشون پیدا کرد نقطه مشترک همه شون هم یه چیزه کل دنیا اندازه یه بز نمی فهمن و یه شخصیت با خصوصیاتی آمریکایی همیشه منجی بشریته و همه ی خرج ها فقط باید برای آمریکا بشه …. Avenger , Thor , Iron Man , Captain America , Batman Vs. Superman , Superman . من مخالف اصل این رویه نیستم و درسته هر کشوری برای خودش تبلیغ میکنه ولی دو تا نکته وجود داره سینمای هالیوود وجهه بین المللی داره و نکته ی دوم اینکه دیگه اینا زرده ی قضیه رو درآوردن هر چیزی یه حدی داره که اگر اون آستانه رو بگذرونه عذاب آور میشه …. همچنان سه گانه ی کریستوفر نولان از شخصیت بتمن با اختلاف بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ هستند

نمایش دیدگاه
esmaaiel پروفایل 30 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

بتمن های نولان با اینکه واقعا قشنگ بودن (بویژه اولیش) ولی یک اشکال بزرگ هم داشتن، اونم اینکه اصلا کمیک بوکی نبودن و به هیچوجه نمیشد باهاش دنیای سینمای DC رو خلق کرد و با کاراکترهایی مثل سوپرمن و واندرومن درهم آمیختشون.

نمایش دیدگاه
Mamad Nobari پروفایل 30 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

اره اخه ثور اولن امریکاییه بعدم ازگارد ظاهرا امریکاس از نظر تو و همینطور ازگارد(همون امریکا!) توی این فیلم نجات پیدا کرد توسط ثور امریکایی(تازه بازیگرشم استرالیاییه) 😀

نمایش دیدگاه
Mohadcfar پروفایل 2 اسفند 1396
پاسخ به دیدگاه

کی گفته ازگارد آمریکاست؟؟ یه سیاره غیر گرد تو یه بعد دیگه ست که اندازه آمریکاست! تعریف سایت مارول از ازگارد:
Asgard is a small planetary body that serves as home to the Norse gods such as Thor, and their ruler, Odin. It exists in another dimensional plane and is about the size of the United States. It is not round like the Earth, does not spin on its axis, and does not revolve around the sun.

نمایش دیدگاه
AmiR021 پروفایل 30 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

این فیلمایی که الان ساخته میشه، همگی از کامیک هایی که سالها قبل یا برخی برای دهه های قبل هستن پیروی میکنن و برای ساخت فیلمها فقط برخی جزییات تغیر پیدا میکنه ولی در کل فیلم ها به کامیک ها وفادار هستن و به این صورت نیست که بشه به کل همه چی عوض بشه.
کریستوفر نولان بی شک جزو بهتریناس، اینو میگم چون خودم یکی از دنبال کننده هاش هستم؛ ولی داستانی که اون از بتمن ساخت فقط شخصت های کامیک بتمن داشت و اصلا به داستان های مصور ارتباطی نداشت و این موضوع سه گانه ساخته شده توسط نولان رو متمایز میکنه. محیط داستانی و شخصیت پردازی شوالیه تاریکی بدلیل اینکه از کامیک جدا شد باعث شد تو ذهن همه نقش ببنده و بین خودش با سایر قسمت های بتمن یک خط بکشه.
بنظر من کمپانی مارول تا الان با توجه به بدلیل محدود کردن رنج سنی به PG-13 و پیروی از خط داستانی کامیک و ساخت دنیای سینمایی و وابستگی و دنباله دار بودن سری فیلم هاش بهم، تونسته خیلی موفق عمل کنه و این تنها نظر شخصی من نیست از لحاظ آمار همه چیز بطور واضح پیداست.

نمایش دیدگاه
Mohammad_Javad پروفایل 29 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

تنها مشکل این فیلم بیش از حد کمدی شدن فیلم بود دیگه واقعا بعضی جاها نیاز به کمدی شدن نبود و زیاد روی بود در کل فیلم خوبی بود جلوه های ویژه هم حرف نداشت

نمایش دیدگاه
mehdi30nama68 پروفایل 28 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

کلیشه فیلمهای ابر قهرمانی امریکا که واقعا داره به سینما ضربه میزنه وسطح سینمارو پایین میاره

نمایش دیدگاه
javadth پروفایل 28 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

سینمای واقعی همینه
سینمای گیشه و بفروش
نه سینمای زیرپوش چرک و بدبختی و اعتیاد

نمایش دیدگاه
AmiR021 پروفایل 30 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

هرچیزی به جای خود، من هم فیلم کامیک بوکی نگاه میکنم هم فیلم های ژانر های مختلف و دلیلی نمیبینم که بخوام برای تعریف از یک فیلم باقی آثار سینمایی پوچ بدونم؛ چون نه جایگاهش دارم و نه از نظر عقلانی و حرفه ای این کار درسته.

نمایش دیدگاه
MT72 پروفایل 29 بهمن 1396
پاسخ به دیدگاه

اون فیلم هایی که جنابعالی بهشون چرک و بدبختی و اعتیاد میگی، واقعیته که به روی پرده های نقره ای رفته! به اینا میگن رئالیسم، البته اگر چیزی در این باره بدونی که شک دارم بدونی!
یک نمونه شاهکار استاد اسکورسیزی یعنی “راننده تاکسی” که یکی از مشکلات جامعه را به تصویر کشیده، یعنی فاحشگی.
فیلم های خیالی کمیکی هم هوادارهای خودش رو داره و من بهش احترام میذارم، ولی اگه قراره به سینمای رئالیسم و کلاسیک بی احترامی بشه و زیر سوال ببرید، من در خدمتتم که پاسخت رو بدم!

نمایش دیدگاه